A theory of fun for game design / Raph Koster.
Tipo de material:
- texto
- sin mediación
- volumen
- 9781449363215 (pasta blanda)
- 21 edición. 794.8 K86
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Biblioteca Central On Display | Biblioteca Central | General | 794.8 K86 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 10101000003100437 | ||||
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Biblioteca Central On Display | Biblioteca Central | General | 794.8 K86 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 10101000001100435 | |||
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Biblioteca Central On Display | Biblioteca Central | General | 794.8 K86 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 10101000002100436 |
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What People are Saying! Dedication Acknowledgements Foreword Prologue: My Grandfather Chapter 1: Why Write This Book?Chapter 2: How the Brain WorksChapter 3: What Games AreChapter 4: What Games Teach UsChapter 5: What Games Aren’tChapter 6: Different Fun for Different FolksChapter 7: The Problem with LearningChapter 8: The Problem with PeopleChapter 9: Games in ContextChapter 10: The Ethics of EntertainmentChapter 11: Where Games Should GoChapter 12: Taking Their Rightful PlaceEpilogue: Fun Matters, GrandpaNotesWhat Readers are Saying About Raph Koster’s Theory Of Fun.
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