Management of electronic media / Alan B. Albarran.
Tipo de material:
- 0534561918
- 302.23068 A327 21 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Sub-Biblioteca Miami | Sub-Biblioteca Miami | General | 302.23068 A327 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 60101000001043537 |
Includes bibliographical references and index.
1. Managing in the electronic media -- 2. Strategic alliances and partnerships -- 3. Ethics of management -- 4. Theories of management -- 5. Financial management -- 6.Managing personnel -- 7. Understanding markets and audiences -- 8. Programming: strategy and distribution -- 9. Marketing -- 10. News and news management -- 11. Regulatory influences and electronic media management -- 12. The internet and electronic media management.
Recurso bibliográfico de la Colección General : Disponible en la Sub-Biblioteca de Miami : Estados Unidos.
No hay comentarios en este titulo.