Marketing research / Alvin C. Burns, Ronald F. Bush.
Tipo de material:
- 0136027040
- 9780136027041
- 658.83 B967 22 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.83 B967 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 10101000001036170 | |||
![]() |
Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.83 B967 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 10101000002036171 | |||
![]() |
Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.83 B967 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.3 | Disponible | 10101000003036172 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
658.83 B456 Introducción a la investigación de mercados: | 658.83 B967 Marketing research / | 658.83 B967 Marketing research / | 658.83 B967 Marketing research / | 658.83 C316 Marketing estratégico: | 658.83 C316 Marketing estratégico: | 658.83 C316 Marketing estratégico: |
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Cap. 1. Introducing marketing research -- 2. Explaining the marketing research process -- 3. Describing characteristics of the marketing research industry -- 4. Defining the problem and determining research objectives -- 5. Understanding research design -- 6. Using secindary data and online information databases -- 7. Comprehending standardized information sources -- 8. Utilizing exploratory and qualitative researc techniques -- 9. Evaluating survey data-collection methods -- 10. Understanding measurement in marketing research -- 11. Developing questions and designing the questionnaire -- 12. Determining how to select the sample -- 13. Determining the size of a sample -- 14. Dealing with field work and data quality issues -- 15. Using basic descriptive analysis -- 16. Performing population estimates and hypothesis tests -- 17. Implementing basic differences tests -- 18. Making use of associations tests -- 19. Understanding regression analysis basics -- 20. Preparing the researc report and presentation.
Disponible en la Colección General.
No hay comentarios en este titulo.