Managerial economics and business strategy / Michael R. Baye.
Tipo de material:
- 9780073375960
- 0073375969
- 330.122 B357a 22 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 330.122 B357a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 10101000001034121 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 330.122 B357a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 10101000002034122 |
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Cap. 1. The fundamentals of managerial economics -- 2. Market forces: Demand and supply -- 3. Quantitative demand analysis -- 4. The theory of individual behavior -- 5. The producction process and cost -- 6. The organization of the firm -- 7. The nature of industry -- 8. Managing in competitive, monopolistic, and monoplistically competitive markets -- 9. Basic oligopoly models -- 10. Game theory: Inside oligopoly -- 11. Pricing strategies for firms with market power -- 12. The economics of information -- 13. Advanced topics in business strategy -- 14. A manager's guide to government in the marketplace -- 15. Challenges at time warner -- Ap. A. Answers to selected end-of-chapter problems -- B. Additional readings and references.
Disponible en la Colección General : Biblioteca Central.
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