Integrated advertising, promotion, and marketing communications / Kenneth E. Clow, Donald Baack.
Tipo de material:
- 0136079423
- 9780136079422
- 659.1 C648a 22 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 659.1 C648a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 10101000001036193 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 659.1 C648a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 10101000002036194 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 659.1 C648a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.3 | Disponible | 10101000003036195 |
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Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Pte. 1. The IMC foundation -- Cap. 1. Integrated marketing communications -- 2. Corporate image and brand management -- 3. Buyer Behaviors -- 4. Promotions opportunity analysis -- Pte. 2. IMC advertising tools -- Cap. 5. Advertising management -- 6. Advertising design: theoretical frameworks and types of appeals -- 7. Advertising design: message strategies and executional frameworks -- Pte. 3. IMC media tools -- Cap. 8. Traditional media channels -- 9. E-active marketing -- 10. Alternative marketing -- Pte. 4. IMC promotional tools -- Cap. 11. atabase and direct response marketing -- 12. Sales promotions -- 13. Public relations and sponsorship programs -- Pte. 5. IMC ethics, regulation, and evaluation -- Cap. 14. Regulations and ethical concerns -- 15. Evaluating an integrated marketing program.
Disponible en la Colección General : Biblioteca Central.
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