Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra.
Tipo de material:
- 9780136085430
- 0136085431
- 658.83 M249a 22 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.83 M249a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 10101000001036253 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.83 M249a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 10101000002036254 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.83 M249a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.3 | Disponible | 10101000003036255 |
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658.83 M249 Investigación de mercados: | 658.83 M249a Marketing research : | 658.83 M249a Marketing research : | 658.83 M249a Marketing research : | 658.83 M249m Investigación de mercados / | 658.83 M249m Investigación de mercados / | 658.83 M249m Investigación de mercados / |
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Pte. 1. Introduction and early phases of marketing research -- Cap. 1. Introduction to marketing research -- 2. Defining the marketing research problem and developing approach -- Pte. 2 Research design formulation -- Cap. 3. Research design -- 4. Exploratory research design: secondary data -- 5. Exploratory research: qualitative research -- 6. Cescriptive research design: survey and observation -- 7. Causal research design: experimentation -- 8. Measurement and scaling: fundamentals and comparative scaling -- 9. Measurement and scaling: noncomparative scaling techniques -- 10. Questionnaire and form design -- 11. Sampling: design and procedures -- 12. Sampling: final and initial sample size determination -- Pte. 3. Data collection, preparation, analysis, and reporting -- Cap. 13. Fieldwork -- 14. Data preparation -- 15. Frequency distribution, cross-tabulation, and hypothesis -- 16. Analysis of variance and covariance -- 17. Correlation and regression -- 18. Discriminant and logic analysis -- 19. Factor analysis -- 20. Cluster analysis -- 21. Multidimensional scaling and conjoint analysis -- 22. Structural equation modeling and path analysis -- 23. Report preparation and presentation -- 24. International marketing research.
Disponible en la Colección General.
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