Sales force management / Mark W. Johnston, Greg W. Marshall.
Tipo de material:
- 9780073404851
- 0073404853
- 658.81 J72b 21 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.81 J72b (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej. 1 | Disponible | 1010100000133966 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.81 J72b (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej. 2 | Disponible | 10101000002033967 |
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658.81 J72a Administración de ventas / | 658.81 J72a Administración de ventas / | 658.81 J72b Sales force management / | 658.81 J72b Sales force management / | 658.81 M553 Administración de Ventas: | 658.81 M685 Cultura de calidad de servicio / | 658.81 P945 Marketing: |
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Cap. 1. Introduction to sales management in the twenty-first century -- Pte. 1. Formulation of a sales program -- Cap. 2. The process of selling and buying -- 3. Linking strategies and the sales role in the era of customer relationship management -- 4. Organizing the sales effort -- 5. The strategic role of information in sales management -- Comprehensive cases for part one -- Pte. 2. Implementation of the sales program -- Cap. 6. Salesperson performance: behavior, role perceptions, and satisfaction -- 7. Salesperson performance: motivationg the sales force -- 8. Personal characteristics and sales aptitude: criteria for selecting salespeople -- 9. Sales force recruitment and selection -- 10. Sales training: objectives, techniques, and evaluation -- 11. Salesperson compensation and incentives -- Comprehensive cases for part two -- Pte. 3. Evaluation and control of the sales program -- Cap. 12. cost analysis -- 13. Evaluating salesperson performance -- Comprehensive cases for part three
Disponible en la Colección General.
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