Biblioteca Benjamin Sarta
Imagen de portada de Amazon
Imagen de Amazon.com

Sales force management / Mark W. Johnston, Greg W. Marshall.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: New York : McGraw-Hill, 2009.Edición: 10 edDescripción: 480 p. : il., diagrs., tablas geneal., ejems., etcISBN:
  • 9780073404851
  • 0073404853
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.81 J72b 21 ed.
Contenidos:
Cap. 1. Introduction to sales management in the twenty-first century -- Pte. 1. Formulation of a sales program -- Cap. 2. The process of selling and buying -- 3. Linking strategies and the sales role in the era of customer relationship management -- 4. Organizing the sales effort -- 5. The strategic role of information in sales management -- Comprehensive cases for part one -- Pte. 2. Implementation of the sales program -- Cap. 6. Salesperson performance: behavior, role perceptions, and satisfaction -- 7. Salesperson performance: motivationg the sales force -- 8. Personal characteristics and sales aptitude: criteria for selecting salespeople -- 9. Sales force recruitment and selection -- 10. Sales training: objectives, techniques, and evaluation -- 11. Salesperson compensation and incentives -- Comprehensive cases for part two -- Pte. 3. Evaluation and control of the sales program -- Cap. 12. cost analysis -- 13. Evaluating salesperson performance -- Comprehensive cases for part three
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Biblioteca de origen Colección Signatura topográfica Info Vol Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Préstamo externo (6 días) Préstamo externo (6 días) Biblioteca Central Biblioteca Central General 658.81 J72b (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 1 Disponible 1010100000133966
Préstamo externo (6 días) Préstamo externo (6 días) Biblioteca Central Biblioteca Central General 658.81 J72b (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 2 Disponible 10101000002033967
Total de reservas: 0

Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.

Cap. 1. Introduction to sales management in the twenty-first century -- Pte. 1. Formulation of a sales program -- Cap. 2. The process of selling and buying -- 3. Linking strategies and the sales role in the era of customer relationship management -- 4. Organizing the sales effort -- 5. The strategic role of information in sales management -- Comprehensive cases for part one -- Pte. 2. Implementation of the sales program -- Cap. 6. Salesperson performance: behavior, role perceptions, and satisfaction -- 7. Salesperson performance: motivationg the sales force -- 8. Personal characteristics and sales aptitude: criteria for selecting salespeople -- 9. Sales force recruitment and selection -- 10. Sales training: objectives, techniques, and evaluation -- 11. Salesperson compensation and incentives -- Comprehensive cases for part two -- Pte. 3. Evaluation and control of the sales program -- Cap. 12. cost analysis -- 13. Evaluating salesperson performance -- Comprehensive cases for part three

Disponible en la Colección General.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.


Universidad Autónoma del Caribe - Biblioteca Benjamin Sarta
Correo electrónico | biblioteca@uac.edu.co | PBX (605) 385 34 00 Ext. 261, 284, 596, 630
| Barranquilla / Colombia. Calle 90 #46-112

Implementado por Project Library S.A.S.