Customer service :
Timm, Paul R
Customer service : career success through customer loyalty / Paul R. Timm. - 5 ed. - New Jersey : Pearson ; Prentice Hall, 2011. - 226 p. : il., fots. byn., diagrs., etc.
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Know why service matters -- Life: little things -- Life: Insight -- Life: Feedback -- Life: Expectations -- Living life -- How to lead or participate in an A-Plus Idea-Generating meeting -- Index. Cap. 1. Pte. 1. 2. 3. 4. 5. Ap.
Disponible en la Colección General.
0135063973 (pasta blanda) 9780135063972 (pasta blanda)
Servicio al Cliente
Satisfación del Consumidor
Relaciones Con Los Clientes
Customer Services
Consumer Satisfaction
Customer Relations
658.812 / T584a
Customer service : career success through customer loyalty / Paul R. Timm. - 5 ed. - New Jersey : Pearson ; Prentice Hall, 2011. - 226 p. : il., fots. byn., diagrs., etc.
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Know why service matters -- Life: little things -- Life: Insight -- Life: Feedback -- Life: Expectations -- Living life -- How to lead or participate in an A-Plus Idea-Generating meeting -- Index. Cap. 1. Pte. 1. 2. 3. 4. 5. Ap.
Disponible en la Colección General.
0135063973 (pasta blanda) 9780135063972 (pasta blanda)
Servicio al Cliente
Satisfación del Consumidor
Relaciones Con Los Clientes
Customer Services
Consumer Satisfaction
Customer Relations
658.812 / T584a