Commercializing great products with design for Six Sigma / Randy C. Perry, David W. Bacon.
Tipo de material:
- 0132385996 (pasta dura)
- 21 ed. 658.8 P462
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.8 P462 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 101010001022425 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.8 P462 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 101010002022426 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.8 P462 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.3 | Disponible | 101010003029532 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.8 P462 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.4 | Disponible | 101010004029533 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.8 P462 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.5 | Disponible | 101010005029534 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.8 P462 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.6 | Disponible | 101010006032036 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.8 P462 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.7 | Disponible | 101010007032037 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.8 P462 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.8 | Disponible | 101010008032038 |
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Incluye índice, glosario, etc.
Cap. 1 What is design for six sigma? -- 2. The business case for DFSS -- 3. Six sigma financial metrics -- 4. Project identifications and portafolio management -- 5. Stage-Gate processes -- 6. Project management -- 7. Business plan overview -- 8. Market segmentation -- 9. Identifying market opportunities -- 10. Definining product value -- 11. Estimating financial value -- 12. Product positioning -- 13. Concept development -- 14. Developing the interview guide -- 15. conducting customer interviews -- 16. KJ analysis -- 17. Relative importance survey -- 18. Ideation -- 19. Pugh concept selection -- 20. QFD -- 21. TRIZ -- 22. Critical parameter management -- 23. Process mapping -- 24. Cause and effect matrix -- 25. Failure modes and effect analysis -- 26. Statistical analysis tools overview -- 27. Measurement systems analysis -- 28. Process capability -- 29. Tools for data analysis -- 30. Design of experiments -- 31. Robust design -- 32. Mixture experiments -- 33. Seeking an optimal solution -- 34. Design for reliability -- 35. Statistical tolerancing -- 36. Production Scale-Up -- 37. Control plans -- 38. Product launch and project post-mortem analysis.
Disponible en la Colección General
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