An introduction to Ray Tracing / Andrew S. Glassner.
Tipo de material:
- 0122861604
- 21 ed. 006.693 G549
Contenidos:
1. An overview of Ray Tracing -- 2. Essencial Ray Tracing algorithms -- 3. A survey of Ray-Surface intersection algorithms -- 4. Surfaces physics for Ray Tracing -- 5. Stochastic Sampling and distributed Ray tracing -- 6. A survey of Ray Tracing acceleration techniques -- 7. Writing a Ray tracer -- 8. A ray tracing bibliography -- 9. A ray tracing glossary.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 006.693 G549 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 101010001017009 | |||
![]() |
Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 006.693 G549 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 101010002017010 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Central estanterías, Colección: General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
006.69 P882 Diseño de sitios web: | 006.69 P882 Diseño de sitios web: | 006.693 D171 The complete guide to digital 3D design / | 006.693 G549 An introduction to Ray Tracing / | 006.693 G549 An introduction to Ray Tracing / | 006.693 P536 Physically based rendering : | 006.696 B957 3D studio max práctico : |
Included Index.
1. An overview of Ray Tracing -- 2. Essencial Ray Tracing algorithms -- 3. A survey of Ray-Surface intersection algorithms -- 4. Surfaces physics for Ray Tracing -- 5. Stochastic Sampling and distributed Ray tracing -- 6. A survey of Ray Tracing acceleration techniques -- 7. Writing a Ray tracer -- 8. A ray tracing bibliography -- 9. A ray tracing glossary.
Disponible en la Colección General : Biblioteca Central.
No hay comentarios en este titulo.
Iniciar sesión para colocar un comentario.