The strategy and tactics of princing : a guide to growing more profitably / Thomas T. Nagle, John E. Hogan, Joseph Zale.
Tipo de material:
- 9780136106814
- 0136106811
- 338.52 N149a 21 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 338.52 N149a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej. 1 | Disponible | 101010001032421 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 338.52 N149a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej. 2 | Disponible | 101010002032422 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 338.52 N149a (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej. 3 | Disponible | 101010003032423 |
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338.52 N149 Estrategia y tácticas de precios : | 338.52 N149 Estrategia y tácticas de precios : | 338.52 N149 Estrategia y tácticas de precios : | 338.52 N149a The strategy and tactics of princing : | 338.52 N149a The strategy and tactics of princing : | 338.52 N149a The strategy and tactics of princing : | 338.521 H669 Microeconomía: |
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Cap. 1. Strategic pricing: coordinating the drivers of profitability -- 2. Value creation: The source of pricing advantage 3. Price Structure: Tacticsfor pricing differently across segments -- 4. Price and value communication: Strategies to influence willingness-to-pay -- 5. Pricing policy: Managing expectations to improve price realization -- 6. Price level: Setting the right price for sustainable profit -- 7. Pricing over the product life cycle: adapting strategy in an evolving market -- 8. Pricint strategy implementation: Embedding strategic pricing in the organization -- 9. Cost: how should they affect pricing decisions? -- 10. Financial anlysis: Pricing for profit -- 11. Competition: Managing conflict thoughtfully. 12. Measurement of price sensitivity research techniques to supplement judgment -- 13. Ethics and the law understanding the constraints on pricing.
Disponible en la Colección General.
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