The management of technological innovation : strategy and practice / Mark Dodgson, David gann, Ammon Salter.
Tipo de material:
- 9780199208524
- 9780199208531
- 658.4062 D645 22 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.4062 D645 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 10101000001037015 | |||
![]() |
Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 658.4062 D645 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 10101000002037016 |
Incluye bibliografía, etc.
Cap. 1. What is the management of technological innovation and why is it important? -- 2. The business context for the management of technological innovation -- 3. Technological innovation -- 4. Innovation strategy -- 5. Networks and communities -- 6. The management of research and development -- 7. The management of product and service innovation -- 8. Innovation in operations and processes -- 9. Delivering value from innovation -- 10. Five future challenges.
Recurso bibliográfico de la Colección General : Disponible en la Biblioteca Central.
No hay comentarios en este titulo.