C ++ : how to program / Paul J. Deitel, H. M. Deitel.
Tipo de material:
- 0136152503 (pasta blanda)
- 005.133 D325d 21 ed.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | Medios audiovisuales | 005.133 D325d (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 111030001031481 | ||||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | Medios audiovisuales | 005.133 D325d (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 111030002031482 | ||||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 005.133 D325d (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible | 101010001031479 | |||
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Biblioteca Central | Biblioteca Central | General | 005.133 D325d (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.2 | Disponible | 101010002031480 |
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005.133 D325b Java : | 005.133 D325b Java : | 005.133 D325d C ++ : | 005.133 D325d C ++ : | 005.133 D325e C : | 005.133 D325e C : | 005.133 F942 J2ME java 2 micro edition : |
Incluye Bibliografía, Índice, etc.
Cap. 1. Introduction to computers, the internet and World Wide Web -- 2. Introduction to C++ programming -- 3. Introduction to classes and objects -- 4. --Control statements: Part 1 -- 5. Control statements: Part 2 -- 6. Functions and an introduction to recursion -- 7. Arrays and vectors -- 8. Pointers and pointers-based strings -- 9. Classes: A deeper look, Part 1 -- 10. Classes: A deeper look, Part 2 -- 11. Operator overloading; string and array objects -- 12. Object-oriented programming: Inheritance -- 13. Object-oriented programming: polymorphism -- 14. Templates -- 15. Stream input/output -- 16. Exception Handling -- 17. File processing -- 18. Class string and string stream processing -- 19. Searching and sorting -- 20. data structures -- 21 Bits, characters, C String and structs -- 22. Standard Template Library (STL) -- 23. Game programming with ogre -- 24. Boost libraries, technical report 1 and C++Ox -- 25. Other topics.
Disponible en la Colección General.
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