Biblioteca Benjamin Sarta

An introduction to object-oriented programming / Timothy A. Budd.

Por: Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: Boston : Addison Wesley, 2002.Edición: 3 edDescripción: 611 p. : il., grafs., diagrs., etcISBN:
  • 020176031 (pasta blanda)
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 005.117 B927 21 ed.
Contenidos:
Cap. 1. Thinking object-oriented -- 2. Abstraction -- 3. Object-oriented design -- 4. Classes and methods -- 5. Messages, instances and initialization -- 6. A case study: The eight-queens puzzle -- 7. A case study: A billiards game -- 8. Inheritance and substitution -- 9. A case study: A card game -- 10. Subclasses and subtypes -- 11. Static and dynamic behavior -- 12. Implications of substitution -- 13. Multiple inheritance -- 14. Polymorphism and software reuse -- 15. Overloading -- 16. Overriding -- 17. The polymorphic variable -- 18. Generics -- 19. Container classes -- 20. A case study: the STL -- 21. Frameworks -- 22. An example framework: the AWT and swing -- 23. Object interconnections -- 24. Design patterns -- 25. Reflection and introspection -- 26. Distributed objects -- 27. Implementation.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Biblioteca de origen Colección Signatura topográfica Info Vol Estado Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Préstamo externo (6 días) Préstamo externo (6 días) Biblioteca Central Biblioteca Central General 005.117 B927 (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej.1 Disponible 101010001031426
Préstamo externo (6 días) Préstamo externo (6 días) Biblioteca Central Biblioteca Central General 005.117 B927 (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej.2 Disponible 101010002031427
Total de reservas: 0

Incluye Bibliografía, Índice, etc.

Cap. 1. Thinking object-oriented -- 2. Abstraction -- 3. Object-oriented design -- 4. Classes and methods -- 5. Messages, instances and initialization -- 6. A case study: The eight-queens puzzle -- 7. A case study: A billiards game -- 8. Inheritance and substitution -- 9. A case study: A card game -- 10. Subclasses and subtypes -- 11. Static and dynamic behavior -- 12. Implications of substitution -- 13. Multiple inheritance -- 14. Polymorphism and software reuse -- 15. Overloading -- 16. Overriding -- 17. The polymorphic variable -- 18. Generics -- 19. Container classes -- 20. A case study: the STL -- 21. Frameworks -- 22. An example framework: the AWT and swing -- 23. Object interconnections -- 24. Design patterns -- 25. Reflection and introspection -- 26. Distributed objects -- 27. Implementation.

Disponible en la Colección General.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.


Universidad Autónoma del Caribe - Biblioteca Benjamin Sarta
Correo electrónico | biblioteca@uac.edu.co | PBX (605) 385 34 00 Ext. 261, 284, 596, 630
| Barranquilla / Colombia. Calle 90 #46-112

Implementado por Project Library S.A.S.