Business market management :
Anderson, James C.
Business market management : understanding, creating, and delivering value / James C. Anderson, James A. Narus, Das Narayandas. - 3 ed. - New Jersey : Pearson ; Prentice Hall, 2009. - 470 p. : il., grafs., tablas, diagrs., etc.
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Introduction and overview -- Understanding value -- Creating value -- Delivering value -- Index. Pte. 1. 2. 3. 4.
Disponible en la Colección General.
9780136000884 (pasta dura) 0136000886 (pasta dura)
Mercadeo Industrial
Mercadeo--Administración y Dirección
Industrial Marketing
658.8 / A545
Business market management : understanding, creating, and delivering value / James C. Anderson, James A. Narus, Das Narayandas. - 3 ed. - New Jersey : Pearson ; Prentice Hall, 2009. - 470 p. : il., grafs., tablas, diagrs., etc.
Incluye referencias bibliográficas, índice, etc.
Introduction and overview -- Understanding value -- Creating value -- Delivering value -- Index. Pte. 1. 2. 3. 4.
Disponible en la Colección General.
9780136000884 (pasta dura) 0136000886 (pasta dura)
Mercadeo Industrial
Mercadeo--Administración y Dirección
Industrial Marketing
658.8 / A545